Elastyczność Metaboliczna

Czyli jak jeść więcej węglowodanów i pozostać w ketozie

Ponieważ chcesz zwiększyć swoją elastyczność metaboliczną oraz zadbać o zdrowie, 

przygotowałam dla Ciebie Ebook’a z letnimi przepisami 

w promocyjnej cenie!

Dzięki ebook'owi "letnie przepisy":

  • Zobaczysz jak komponować niskowęglowodanowe posiłki z użyciem sezonowych owoców i warzyw, dzięki czemu, bez problemu wprowadzisz do swojej diety produkty, których do tej pory unikałeś/aś
  • Zaczniesz rozwijać swoją elastyczność metaboliczną, bez ryzyka zaprzestania swojej diety ketogenicznej lub low carb
  • Uzupełnisz niedobory witamin i minerałów, przez co wzmocnisz swój organizm i pobudzisz metabolizm
  • Urozmaicisz swoją dietę, a Twoje posiłki będą smaczne i kolorowe

 Dodatkowo, klikając w ten przycisk ZYSKASZ RABAT!

Oferta promocyjna obowiązauje jedynie po kliknięciu przycisku z tej strony. 

W każdym innym przypadku, cena Ebook’a wynosi 34zł. 

Samodzielne próby poradzenia sobie z tematem elastyczności metabolicznej bardzo często wywołują poczucie zagubienia i niepewność. 

Chcąc rozpocząć wprowadzanie nowych produktów do swojej diety niskowęglowodanowej przeszukujesz fora, internet i grupy na mediach społecznościowych. Otrzymujesz przy tym szereg sprzecznych informacji. 

Obserwując profile o tematyce diety ketogenicznej, widzisz, że wiele osób, które praktykują ten styl żywenia, ma w swoich posiłkach „zakazane” produkty.  Zastanawiasz się jak to możliwe, że jedząc je, nadal pozostają w ketozie. 

Ty także chcesz poszerzyć swoją dietę, ale nie wiesz od czego zacząć i jak to zrobić…

Próbując samodzielnie zwiększyć ilość węglowodanów popełniasz wiele błedów, co prowadzi Cię do frustracji i powoduje niepotrzebny stres. 

Niestety takie błądzenie nierzadko kończy się porażką i porzuceniem diety, a to z kolei wzbudza wyrzuty sumienia i brak poczucia sprawczości.

Skąd o tym wiem?

Ponieważ sama od lat stosuję niskowęglowodanowy styl żywienia!

Ja także poszukiwałam rozwiązań, popełniałam błedy i wiele razy „upadałam”. Przechodziłam rozterki i chwile rezygnacji.  Podnosiłam się i zaczynałam od początku.

Przeczytałam dziesiątki książek, badań i artykułów, a każdą zdobytą wiedzę „testowałam” na sobie.

Przez te lata zdobyłam duże doświadczenie. Dzisiaj ze spokojem sięgam po całą gamę przeróżnych produktów i nadal cieszę się urokami diety ketogenicznej.

Prowadzę także indywidualne konsultacje oraz układam plany dietetyczne. Moi Klienci na codzień opowiadają o swoich rozterkach i problemach, a ja pomagam im łatwym krokiem przejść przez najtrudniejsze etapy w ich drodze do celu.

Joanna Til

Chcę pomóc także Tobie! 

Wyobraź sobie jak dobrze możesz się czuć, kiedy Twoja dieta nie będzie stała na drodze do radości z lata, urlopu, czy świętowania!

  • 21 przepisów na letnie śniadania, obiady i kolacje
  • Przepis na pyszny chleb niskowęlowodanowy, który smakuje, jak z piekarni
  • Pełna dowolność wyboru przepisu i posiłku
  • Możliwość samodzielnego dopasowania produktów do odpowiedniej pory roku
  • Przepisy z produktów ogólnodostępnych
  • Szybkie, łatwe w przygotowaniu i pyszne posiłki

OPINIE moich klientów

Kim jestem?

Nazywam się Joanna Til.

Na codzień zajmuję się dietami niskowęglowodanowymi. Sama także od lat praktykuję ten właśnie styl żywienia.

Prowadzę konsultacje i plany żywieniowe dla osób indywidualnych, które pragną odzyskać zdrowie i szczupłą sylwetkę.

Jestem autorką jadłospisów ketogenicznych i low carb oraz Ebook’ów z przepisami na dania niskowęglowodanowe.

Na swoim koncie mam setki przeprowadzonych konsultacji oraz ponad tysiąc zadowolonych klientów.

Znajdziesz mnie na Facebook’u i Instagramie jako LokiwkuchniKETO oraz na mojej stronie www.lokiwkuchni.pl

Tutaj mnie znajdziesz